Brev:
Afføring for barn der ammes
13. august 2008
Alder:
2 mdr.
Afføring for barn der ammes
Hej Helen.
Min datter på 2 mdr bliver ammet fuldt ud men har nu i 4 dage ikke haft afføring, - er det normalt for børn der ammes?
På forhånd tak.
Venlig hilsen Stine