Brev:
Udmalkning og svamp i brystet
11. august 2008
Alder:
4 mdr.
Udmalkning og svamp i brystet
Hej Helen
Lige et kort spørgsmål da jeg er i tvivl om jeg er sluppet helt af med svampen i mit bryst.
Da jeg gerne vil lære min datter at tage sutteflaske vil jeg høre om jeg kan malke ud og komme det i flaske eller om jeg hellere skal bruge erstatning?
Kan det fryses eller stilles i køleskab? hvordan gør man lige? har kun kunnet finde info omkring normal udmalkning og ikke når man har svamp...
Nu skal vi snart til at igang med maden, kan jeg bruge min egen mælk i denne, eller skal dette også være erstatning?
Med venlig hilsen
Camilla