Vil ikke sutte effektivt

3. august 2008

Kategori:
Alder:
1 mdr.

Vil ikke sutte effektivt

Hej Helen

Min amning er helt gal ...

Min lille dreng gider ikke sutte effektivt ved mit bryst han sutter 5 min. derefter falder i søvn prøver at skifte ham så han vågner får ham til at sutte igen, men så kan han blive så ivrig at han hyler og skriger at han ikke får fat i vorten.. derfor får han ikke nok mad af gangen.. er så begyndt at malke ud og han spidser gladeligt af flaske.. jeg har selv svært ved at lægge ham til mit bryst da jeg har store bryster i forvejen.....

Jeg har også fået min ...

Annonce

... mens og da var min mælk rigtig sur han græd i 4 timer og jeg prøvede at lægge ham til 100 gange.. til sidst prøvede jeg at malke ud men havde ikke noget mælk fordi jeg var stresset og rigtig ked af det..
så han fik en modermælksastatning.. spidste det og var tilfreds..

Nu prøver jeg at malke nok mælk ud i løbet af dagen til ham men det er ligsom det forsvinder om aften og så har jeg ikke nok til næste måltid... kan jeg supplere med modermælkserstatning om aften ...

Venlig hilsen den fortvivlede..

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

20. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Kantinemad på arbejdet

Hej Helen Først og fremmest tak for svar på mit tidligere spørgsmål, det...

16. marts 2024 | Amning | 1 mdr.

Væskebehov under amning

Kære Helen Vores lille dreng er nu 5 uger gammel, og jeg synes det går...

6. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Øjenbrynsfarve

Hej Helen Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om...

7. januar 2024 | Kost og ernæring | 2 mdr.

Flaskegivning liggende

Hej Helen Rigtig godt nytår til dig og din familie! Nu er det blevet min tur...

4. januar 2024 | Diverse | 2 mdr.

Baby tager meget på

Kære Helen Jeg er mor til en pige på 10 uger. Hun er født til termin, og hun...

Annonce

Viden om børn:

Morgenmad og børn

Børn har brug for et solidt morgenmåltid, efter at have sovet en hel nat, og så de har energi og overskud til at lege, lære og udvikles hele dagen. Det betyder, at f.eks. en portion yoghurt ofte ikke vil være nok.

Til børn i alderen 1-2 år kan du f.eks. give:
- Havregrød, øllebrød eller anden type af grød. Gerne med lidt frisk frugt og bær.
- A38, tykmælk eller neutral letmælksyoghurt med rugbrødsdrys eller havregryn.
- Grovbrød, grovere boller f.eks....

Læs mere i Babylex

Autostol

Til transport i bil skal barnet sidde i en godkendt autostol. Det lille barn skal helst sidde fastspændt med ryggen mod kørselsretningen.

Autostole skal være godkendt efter ECE (R)-44-03 eller 44-04. Der skal være et E-mærke på stolen, og den lange talrække under eller efter E-mærket skal starte med enten 03 eller 04.

For fastmonterede autostole hedder godkendelsen ECE (R) 44-05.

Autostole med andre mærkninger skal også være E-mærket, for at de er...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om dit barns udvikling. Bogen er propfyldt med nyttig viden for alle forældre!

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for dit svar ang. vores datter. Jeg tror virkelig, at du ramte plet med dit svar!

Mor til sensitiv pige på 4 måneder