Brev:
Vil ikke sutte effektivt
3. august 2008
Alder:
1 mdr.
Vil ikke sutte effektivt
Hej Helen
Min amning er helt gal ...
Min lille dreng gider ikke sutte effektivt ved mit bryst han sutter 5 min. derefter falder i søvn prøver at skifte ham så han vågner får ham til at sutte igen, men så kan han blive så ivrig at han hyler og skriger at han ikke får fat i vorten.. derfor får han ikke nok mad af gangen.. er så begyndt at malke ud og han spidser gladeligt af flaske.. jeg har selv svært ved at lægge ham til mit bryst da jeg har store bryster i forvejen.....
Jeg har også fået min mens og da var min mælk rigtig sur han græd i 4 timer og jeg prøvede at lægge ham til 100 gange.. til sidst prøvede jeg at malke ud men havde ikke noget mælk fordi jeg var stresset og rigtig ked af det..
så han fik en modermælksastatning.. spidste det og var tilfreds..
Nu prøver jeg at malke nok mælk ud i løbet af dagen til ham men det er ligsom det forsvinder om aften og så har jeg ikke nok til næste måltid... kan jeg supplere med modermælkserstatning om aften ...
Venlig hilsen den fortvivlede..