Brev:
Nedsat amning om natten
2. august 2008
Alder:
3 mdr.
Nedsat amning om natten
Hej Helen
Jeg har lige et af de hurtige - kan se at du har godt travlt herinde.-)
Alexander er begyndt at sove godt 6 timer sammenhængende om natten uden at spise, det er jo selvfølgeligt dejlig for mig, men er lidt bekymret for mælkemængden når han ikke spiser oftere.
Jeg kan sagtens lægge ham til og så spiser han, men så skal jeg tage initiativet og bede/vække ham om at spise, men er det nødvendigt?
Vil min mælkemængde bare tilpasse sig når han ikke tager oftere end han gør? Jeg har ikke rigtig tal på hvor ofte han spiser i løbet af et døgn, men der går normalt ikke mere end 2-3 timer om dagen før han får lidt. Nogle gange spiser han forholdsvis længe og andre gange bare ganske kort. Tror at han er en af dem som har et kraftigt sug for han kan tømme et bryst ret hurtigt:-)
Knus fra Camilla