Brev:
Frugtstænger
1. maj 2007
Alder:
12 mdr.
Frugtstænger
Hej Helen,
Et ganske kort spørgsmål. Kender du Castus frugtstænger? Jeg har meget svært ved at finde ud af, om de er sunde eller ej. Der reklameres med ingen tilsat sukker og konserveringsstoffer - og kun naturligt sukker, altså det frugtsukker der er i frugten i forvejen, men med ringe viden om sådanne ting spørger jeg så om naturligt sukker er sundt?
Det er blevet diskuteret meget i det lille hjem - og der skrives nu til dig i håb om at du har nogle erfaringer med disse stænger, som jo er meget populære.
På forhånd tak for svaret.
Hilsen
Sidsel