Brev:
Meget hævet tandkød & gummer
24. oktober 2005
Alder:
13 mdr.
Meget hævet tandkød & gummer
Hej,
Vores datter på 13 måneder har fået en slags mundbetændelse.
Nu har hun 3 tænder i overmunden 2 fortændere og så er den en tand ved siden af fortanden ved at komme ud, men hendes tandkød er så hævet og rødt at man faktisk ikke kan se hendes tænder foroven.
Vi har selvfølgelig søgt læge her i Kina, og hun har fået to gange drops med pencilin i, det fik hun her lørdag og søndag, men det er stadigvæk meget hævet.
Har du nogen forslag til hvad det er, er det en slags mundbetændelse hun har fået, og hvordan får men det til at gå væk hurtigst mulig?
Det siger sig selv hun har ikke spist ordentlig i næsten en uge nu, hun får faktisk kun youghurt og flaske med mælk, hun har alt for ondt til at spise brød eller andet, grød er hun ikke vild med, så det kan vi ikke give hende, har du nogen forslag til hvad man kan få hende til at spise i sådan et tilfælde.
Med venlig hilsen
Olav