Brev:
Ændre rytme del 3
5. maj 2021
Alder:
9 mdr.
Ændre rytme del 3
Hej igen
UNDSKYLD jeg glemte et vigtigt spørgsmål :) I forbindelse med spørgsmålet om at ændre hans rytme eller ej - dukkede et andet op.
Vi har fået muligheden for at komme til et motorikhold her i den allersidste del af min barsel - en dag om ugen kl. 10. Der sover han jo som bekendt næsten altid.
Er det i din optik ok at vække ham for det? Eller skal man lade være, hvis ikke det er absolut nødvendigt?
Nu er motorik jo ikke strengt nødvendigt, men jeg føler alligevel at vi kunne få en del ud af det og noget med på vores vej videre.
På forhånd tak,
Med venlig hilsen
Mor