Brev:
Søvn og rytme - 5 mdr.
6. august 2020
Alder:
5 mdr.
Søvn og rytme - 5 mdr.
Hej Helen,
Tak for dit svar den anden dag.
Jeg forsøger at følge din plan, men min datter tager lang tid om at falde i søvn om formiddagen. Så mit spørgsmål går på at hun fx. i dag først sov kl. 10.10 og stadig her kl. 12.00 sover lur. Så allerede nu er jeg ‘bagud’ ift. din plan.
Skal jeg bare lade hende sove og så forsøge at give grød når hun vågner senere? Eller skal jeg vække hende ved en 11 tiden for at komme ind i en ordentlig rytme?
Venlig hilsen
Trine