Brev:
Fodsved
2. juni 2020
Alder:
8 mdr.
Fodsved
Hej Helen
Min datter sveder helt sindsygt ud af fødderne! Hvis hun står på bare fødder i max 1 minut så begynder hun at glide rundt. Bogstaveligt talt! Jeg er derfor nødt til at give hende strømper på hvis hun skal stå op (hun vil gerne stå ved vores sofabord f.eks.) eller hvis vi går med hendes gåvogn..
Er det normalt? Og er der noget jeg kan/skal gøre?
Jeg synes det er synd, at hun skal have strømper på hele tiden når det er så varmt, hvilket heller ikke kan være helt sundt for fødderne?
Det er fuldstændig ligemeget hvilken temperatur der er, hun har altid haft sindsygt svedige fødder hvis hun ikke har strømper på, jeg har bare ikke synes det var et problem før nu, hvor hun begynder at ville rejse sig og stå og gå.
Venlig hilsen
N