Brev:
Vender sig om natten
19. oktober 2019
Alder:
4 mdr.
Vender sig om natten
Hej Helen.
Min datter er begyndt at trille fra ryg til mave - kan dog endnu ikke trille tilbage igen. Dette er i og for sig ikke et problem bortset fra at hun er begyndt at vende sig om natten.
Hun har endnu ikke vendt sig helt på maven om natten, men lægger sig på siden med benene næsten vendt helt rundt.
Det bliver jeg naturligvis bekymret over, for hvad nu hvis hun triller helt om på maven og ikke får drejet hovedet fordi hun sover tungt?
Derudover fraråder man jo at babyer sover på maven ift. vuggedød, men jeg kan jo ikke holde øje med hende hele natten.
Er det ok hun ligger på siden/maven om natten hvis hun selv lægger sig sådan?
Med venlig hilsen