Brev:
Hvor meget grød ad gangen?
23. maj 2019
Alder:
6 mdr.
Hvor meget grød ad gangen?
Kære Helen
Vi er netop startet med grød til vores dreng på nu 6 mdr. Vi har givet ham et par skefulde de sidste to dage, en gang om dagen. Han bliver stadig ammet.
Men hvor meget må han egenligt få? Jeg er bange for at gå for hurtigt frem, og han så får ondt i maven.
Han får majsgrød, tilsat MME med lidt frugtmos. Her til får han vand fra hanen.
Så hvor meget skal han have, og hvor hurtigt skal vi trappe op?
Hvornår må han spise til han selv siger stop?
Jeg har læst et sted at han kun skal have den samme grød og mos hver dag, og et andet sted har jeg set man skal variere det - hvad anbefaler du?
På forhånd tak
Hilsen Alex forvirrede mor