Brev:
Mælkebehov, amning og sutteflaske
17. januar 2019
Alder:
9 mdr.
Mælkebehov, amning og sutteflaske
Hej Helen
Nu er det tid igen, til lidt sparring.
Vores dejlige dreng er nu 9,5 måned. Han er godt igang med at komme frem og rundt. Han er glad og trives. Er begyndt at sove lidt bedre nogle nætter. Ammer ham stadig, men er begyndt at introducere ham for sutteflasken, uden rigtig noget held.
Min mand og jeg skal på et lille ophold her på søndag til mandag, hvor min mor kommer og er hos ham og storesøster.
Jeg havde tænkt at når han var så gammel, så ville han gerne tage flasken, men nej.
Har fået ham til at tage den en gang, og siden har han bare afvist den også selvom far prøver.
Ville bare gerne have min mor kunne give ham lidt mælk, nu når jeg ikke er der lige det døgn.
Har du nogle forslag?
Og hvor meget komælk må han egentlig få ved siden af?
Venlig hilsen
Alfreds Mor