Brev:
5 måneder og ligge på maven
15. januar 2019
Alder:
5 mdr.
5 måneder og ligge på maven
Hej Helen.
Vores datter bliver 5 mdr her den 20 jan. og hun er ikke meget for at ligge på maven. Hun kan godt men bliver hurtig sur og ked af det. Hun laver meget hurtige "flyvemaskinen" ud med armene til siden, istrdet for at bruge dem til at løfte hoved.
Da hun var ca 3,5 måned trillede hun rundt en del gang men det har hun slet ikke gjort længe nu, og som om hun har glemt det. Hun har fra hun var helt lille haft bøvl med maven, hvor hun har haft mavekneb og hård mave. Men det er der styr på nu.
Vi har prøvet at have en liggende over vores ben, over ammepuden.. Vi har et spejl eller vi selv ligger foran hende når hun ligger på maven.
Som sagt vil hun gerne, men det er MEGET få min per gang, og hun bruger ikke rigtig armene til at støtte med. 🤔
Skal vi bare fortsætte med det vi gør, eller er der andre metoder?
Med venlig hilsen
Mor til lille J