Brev:
Fravænning fra mor - del 2
20. oktober 2018
Alder:
8 mdr.
Fravænning fra mor - del 2
Kære Helen, mange tak endnu en gang.
Jeg kan fortælle dig, at jeg har sengehest på min seng og at Silas nok kan sidde - hvis man sætter ham, men i øvrigt ikke er særligt mobil endnu - hverken kravler, møver eller kan sætte sig selv. Men det kommer jo - og skal tremmesengen jo gerne i brug snart!
Mht din dagsplan, så vil jeg høre dig ad: Silas kan være vågen 2, max 2,5 timer ad gangen. Den dagsplan du lægger op til kræver at han er vågen mange flere timer - det tror jeg ikke han kan holde til. Samtidig har jeg praktiseret at give ham bryst lidt tid før han skal spise, for ellers er det helt umuligt at han synes det er sjovt at sidde der og kan koncentrere sig om at spise. Hvad gør jeg nu? Desuden har vi jo det problem, at min kæreste pt ikke kan hjælpe om natten, da Silas bliver så ulykkelig, er det ok? I det hele taget kommer jeg til at skulle håndtere rigtig meget gråd og tænders gnidsel med denne plan, især om natten men også om dagen hvor jeg jo så er helt smadret efter natten. Har du et bud på, hvor længe det vil tage?
Jeg tænker det er sket før, at folk har skrevet tilbage til dig - sådan er det jo med svar - de medfører altid flere spørgsmål ;) Ovenstående spørgsmål er ret vigtige for at jeg kan få din plan til at fungere...
De bedste hilsner
Silas´ mor