Brev:
Antal synk under amning
20. maj 2018
Alder:
0 mdr.
Antal synk under amning
Hej Helen,
Kan man sige noget om hvor ofte et barn skal synke i en god amning, som tommelfingerregel?
Som jeg tidligere har skrevet til dig, synes jeg at min nyfødte tidligt lukker øjnene og roligt falder i søvn under amning.
Jeg synes det er svært at fornemme om han er mæt.
Men han har nogle længere perioder hvor han ammer "passivt", altså hvor jeg ikke kan høre han synker. Han gylper også en smule op og der får mig til at tænke han nok var mæt?
Med venlig hilsen
Kris