Brev:
Dagsplan til 14 måneder
20. marts 2018
Alder:
14 mdr.
Dagsplan til 14 måneder
Hej Helen,
Jeg søger en ny dagsplan til vores datter som er knap 14 måneder, da hun langsomt er ved at gå over til en lur. Vi har nogle dage holdt hende oppe, så hun kun har fået en lur, simplethen fordi hun ikke ville sove, eller ikke virkede træt, men jeg synes, det er virkelig svært at presse 3 måltider ind inden hendes lur ved 12.30 tiden, og så synes jeg at eftermiddagen hurtigt bliver meget lang i forhold til tiden mellem måltiderne, hvis hun kun skal have 2 måltider efter luren.
Indtil videre har dagsplanen været (med 2 lure):
7.00-7.30 stå op.
7.30 morgenmad
9.00- 9.30 lægges til formiddagslur (1-1 1/2 timer)
11.00 frugtsnack
13.00 middagsmad
14.30 -15.00 lægges til middagslur
16.00 grød, brød, frugtsnack
18.30 aftensmad
19.30 sengetid
De dage hvor hun kun har sovet en lur, har hun spist frokost kl. 12.00-12.30 og er så blevet lagt til lur umiddelbart efter. Som sagt synes jeg, det er lidt svært at finde ud af, hvornår jeg skal servere noget at spise for hende. Hun får altid morgenmad kl. 7.30, også på dage hvor hun vågner tidligere.
Hun starter først i vuggestue om et par måneder, så jeg har brug for noget, der fungere indtil da ( i vuggestuen spiser de morgenmad sammen kl. 8.30, så der skal hun nok have en lille snack først herhjemme og så et større morgenmåltid derhenne).
Venlig Hilsen
Dorthe