Brev:
Dagsplan 6 måneder
14. marts 2018
Alder:
6 mdr.
Dagsplan 6 måneder
Hej Helen
Tak for et godt og fyldigt svar ift at få vores skemad tilbage på sporet.
Jeg ville i forlængelse af dit sidste svar gerne have dit input ift dagsplan ift måltiderne med lidt mere specifikke input fra vores dagligdag.
Lidt info:
Vi forsøger at starte dagen kl. ca 6.15/6.30.
Første lur ligger ca. 9.30-11.30
Anden lur ca. 14.30-16.30
Tredje lur springes over. Og så puttes hun til natten ca. 19.30/20.00.
Ser det ok ud?
Hun bliver umiddelbart ammet én gang i løbet af natten. Tidspunktet for dette varierer meget.
Du må meget gerne give et bud på en mad-/dagsplan med udgangspunkt i ovenstående.
Herunder kan jeg ikke selv gennemskue, hvordan det det vil være hensigtsmæssigt ift amning til lure på dette stadie?
Derudover må du selvfølgelig meget gerne give dit input til, om du generelt ville ændre noget ift ovenstående plan.
I den forbindelse kan jeg nemlig at voores datter har det med at vågne kl. 05.00/05.30, hvorefter jeg forsøger at amme hende og få hende til at sove lidt videre. Desværre sjældent med det store held.
Hvis du mener, at vi kani gøre noget i den forbindelse, så hører vi meget gerne om det. Skal hun sove mindre i løbet af dagen? Jeg føler, at det er svært at putte hende senere, så hun skulle vågne senere?
Med venlig hilsen
M&J