Brev:
Vores datter klør sig voldsomt
18. februar 2018
Alder:
5 mdr.
Vores datter klør sig voldsomt
Hey Helen,
Tak for svaret ang. døgnrytme, som vi har prøvet at efterfølge så godt som muligt, men vi har et andet problem, der gør at vores datter Sonja, ikke fået sovet igennem om dagen og om natten.
Vi er nødt til at putte “handsker” på hende, når hun skal sove - ellers klør hun sig til blods. Hun vågner simpelthen ved at hun klør sig selv voldsomt. Vi er flere gange nødt til at ligge ved siden af hende og holde hendes hænder, hvis hun skal sove igennem.
Det er primært hovedet, tindingerne og ved øjnene.
Vi kan se ikke noget ved de steder, hun klør sig. Men hun har børneeksem på resten af kroppen, som er i behandling.
Symptomerne/kløen kommer, når hun spiser og bliver træt.
Vi smører hende flere gange om dagen med A-derma Exomega.
Har du hørt om spædbørn, der klør sig voldsomt på samme måde?
Kan det være allergi? Burde vi få hende testet?
Tak :-)
Kærlig hilsen
C og H