Brev:
Kamillete til dreng på 5 uger og behov for at sove tæt ved mor
4. september 2003
Alder:
1 mdr.
Hej
Vi har fået at vide og har læst her på siden at kamillete kan hjælpe et barn med kneb i maven..
Nu vil vi gerne vide om han så også skal have et måltid efter kamilleteen inden vi lægger ham i seng.
Om dagen sover han kun 1/2 til en hel time ad gangen. Men når moderen ligger ved siden af ham så kan han sagtens sove i 2 til 2 1/2 time. Hvad kan vi gøre for at vænne ham af med at mor SKAL ligge ved siden af ham hele tiden?
PS. Vores søn er 5 uger gammel.