Brev:
Spiser ikke ret meget til aftensmad
5. december 2017
Alder:
17 mdr.
Spiser ikke ret meget til aftensmad
Hej Helen
Min søn spiser ikke ret meget til aftensmad. Han spiser virkelig lidt.
Hans madplan ser således ud:
Grød kl. 7 om morgen + mælk drikker
Frugt og lidt brød kl. 9 (I vuggestuen) + vand
Frokost (madpakke - rugbrød, leverpostej, fiksepålæg, ost, grøntsager og lidt frug) kl 11. + vand
Mad igen kl 14. her for de lidt forskelligt, det kan være suppe, brød, grøntsager, risengrød, rodfrugter, hjemmebagt brød/kage uden sukker osv. + vand
Han bliver hentet kl. 14.30
Kl. 15.00 får han en halv bolle med smør og ost. Peberfrugt, lidt frugt og engang imellem æg og rejer. + mælk - Han spiser meget lidt til dette måltid.
Kl. 17 får han ca. 1 dl A38 blandet med lidt banan. + mælk
Kl. 18 spiser vi aftensmad (kød, fisk, kylling, grøntsager, ris, pasta osv) + mælk
Han drikker også vand imellem måltiderne.
Hvad tænker du om ovenstående?
Jeg vil gerne have at han spiser mere af aftensmaden, da den indeholder en masse forskelige grøntsager, fisk, kød osv.
Hilsen