Brev:
Aflevering i vuggestue - blevet værre
12. oktober 2017
Alder:
10 mdr.
Aflevering i vuggestue - blevet værre
Hej Helen,
Min søn er glad for at gå i vuggestue, han leger og spiser godt mens han er der. Desværre sover han ikke helt så godt, som jeg gerne vil have (men han er også lige ved at få tænder så det er måske derfor).
Vi er trygge ved personalet og det virker min søn også til at være. Desværre er der en del dage hvor han græder når jeg aflevere ham. Han græder mere nu, ind under hans indkørsel (som gik fuldstændig smertefrit).
Så snart vi er gået ved jeg at han bliver hurtig glad og leger. Han er meget selvstændig og han er hurtig videre i en anden leg både alene og med de andre børn.
Jeg har forsøgt mig lidt frem både med hurtige afleveringer og langsomme afleveringer med leg, men jeg synes ikke rigtig noget af det virker lige for tiden. Måske er det hans tænder der gør ham ekstra pylret, men jeg har brug for lidt råd til hvordan jeg kommer på rette spor igen.
Med venlig hilsen
Kris