Brev:
Temperament - 20 mdr.
18. august 2017
Alder:
20 mdr.
Temperament - 20 mdr.
Kære Helen
Vores ene tvillingedatter har vist sig at have mega temperament, hun flipper ud når hun skal på puslebordet, når hun skal have tøj på, når hun skal væk fra noget hun er igang med. Når hun ikke får mor, da jeg også må tage mig af den anden tvilling.
Hun får hysterisk flip og spænder og spræller i hele kroppen. Græder helt vildt. Hvordan skal man takle det?
Jeg prøver at forklare hende stille og roligt hvorfor, men det trænger ikke ind.
Hun har en tvilling søster som fylder meget og hun har måske været lidt tilsidesat. Tidligere har hun været mere rolig. Måske hendes ændrede adfærd skuldes øget bevidsthed.
Hilsner
M