Brev:
Sygdom og ændrede rutiner
23. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Sygdom og ændrede rutiner
Hej Helen
Vi har nu i familien været ramt af on and off sygdom skiftevis, men primært har vores søn været ramt.
I de perioder han er syg vender alle rutiner sig, og vi har virkelig haft svært ved at overholde de faste rutiner.
Vi sørger langsomt for at prøve at tage ham tilbage når han er rask, men når der eks. går en uge med sygdom, kan jeg mærker at jeg "stresser" lidt over at han ikke er i sin sædvanlige rutine. Hvad betyder det for vores lille dreng?
Hilsen