Brev:
Har jeg noget at være nervøs over?
26. september 2016
Alder:
0 mdr.
Har jeg noget at være nervøs over?
Hej Helen
Jeg er gravid ( 9+5) det er min 4. Graviditet.
I modsætning til de andre graviditeter lider jeg helt usandsynlig meget af kvalme og opkastninger. I den forbindelse har jeg været hos lægen 2 gange, en akupunktur sygeplejerske og et jordemoderbesøg, samt hos en scannings jordemoder, da jeg måske tænkte der var mere end et barn. Og der er kun et.
Grunden til jeg skriver er ikke kvalmen i sig selv men alle fagfolkenes reaktioner når de finder ud af jeg ikke har haft det sådan de andre gange. De har alle set overrasket ud hvorefter de har sagt. " nå, det var da mærkeligt".
Ikke noget med at alle graviditeter er forskellige eller det høre man nogle gange- bare , nå, det lyder da mærkeligt.
Efterhånden begynder jeg at tænke om der er noget jeg skal være nervøs for. Er det underligt ? Og hvad tænker de mon der er underligt ved det. er det tegn på der er noget galt ?
De andre børn er født 2006, 2008, 2011 og jeg er nu 36 år.
Håber du kan hjælpe mig her?
Med venlig hilsen
Mivi