Har jeg noget at være nervøs over?

26. september 2016

Kategori:
Alder:
0 mdr.

Har jeg noget at være nervøs over?

Hej Helen

Jeg er gravid ( 9+5) det er min 4. Graviditet.

I modsætning til de andre graviditeter lider jeg helt usandsynlig meget af kvalme og opkastninger. I den forbindelse har jeg været hos lægen 2 gange, en akupunktur sygeplejerske og et jordemoderbesøg, samt hos en scannings jordemoder, da jeg måske tænkte der var mere end et barn. Og der er kun et.

Grunden til jeg skriver er ikke kvalmen i sig selv men alle fagfolkenes reaktioner når de finder ud af jeg ikke har haft det sådan de andre ...

Annonce

... gange. De har alle set overrasket ud hvorefter de har sagt. " nå, det var da mærkeligt".

Ikke noget med at alle graviditeter er forskellige eller det høre man nogle gange- bare , nå, det lyder da mærkeligt.

Efterhånden begynder jeg at tænke om der er noget jeg skal være nervøs for. Er det underligt ? Og hvad tænker de mon der er underligt ved det. er det tegn på der er noget galt ?

De andre børn er født 2006, 2008, 2011 og jeg er nu 36 år.

Håber du kan hjælpe mig her?

Med venlig hilsen
Mivi

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

20. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Kantinemad på arbejdet

Hej Helen Først og fremmest tak for svar på mit tidligere spørgsmål, det...

6. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Øjenbrynsfarve

Hej Helen Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om...

20. december 2023 | Sovevaner | 0 mdr.

Vuggedød og sovestilling

Kære Helen Jeg er netop blevet farmor til en dejlig lille dreng. Fødslen er...

9. oktober 2023 | Diverse | 0 mdr.

Nyfødt første bad

Hej Helen Så kom vores lille dreng til verden, med en FV på 3840 og 54 cm,...

4. oktober 2023 | Graviditet | 0 mdr.

Gravid og hånd-, fod- og mundsyge

Hej Helen Jeg er gravid i 5 måned, og vi skal i weekenden til...

Annonce

Viden om børn:

Overtøj til børn

Vindtæt og vandtæt overtøj, som flyverdragt, jakke og overtræksbukser er ideelt, når børn skal lege ude og det er køligt.

Luffer eller vanter sættes fast i ærmet med trykknap eller specielle spænder, som man køber netop til formålet. Snore, halstørklæder og bælter er for farligt. De kan medføre at barnet hænger fast, når det klatrer rundt og bevæger sig i leg, og det kan i værste tilfælde medføre, at barnet hænger fast og bliver kvalt. I stedet for halstørklæde kan man købe en...

Læs mere i Babylex

Ymer og ylette

Sundhedsstyrelsen fraråder, at børn under 12 måneder får ymer og ylette, da proteinindholdet er for højt.

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for de gode smid-sutten-lidt-væk-råd. Det er gået over al forventning. Barnet har nu kun sut om natten og i yderste fortvivlelses-tilfælde - og det accepterer han faktisk. Godt du findes! Vi manglede lige det der bløde spark i måsen :)

Tak fra en glad mor