Brev:
Baby vil ikke spise
23. maj 2016
Alder:
4 mdr.
Baby vil ikke spise
Hej,
de sidste par dage vil min søn på 4,5 mdr ikke ammes. Han tager lige ved i mit bryst og derefter skriger og afviser det.
Vi er så småt begyndt at introducere grød, kan det være derfor?
De sidste par dage har han ikke spist noget mellem kl 11 om formiddagen og kl 19 om aftenen hvor han bliver puttet.
Jeg tilbyder ham hver gang han virker sulten, men så tager han lige fat og derefter skriger han.
Er frustreret og bekymret.
Det skal lige siges at han har en tand der er halvt igennem tandkødet.
Lægen og min egen sundhedsplejeske siger han nok skal spise når han er sulten nok, men synes ikke der burde være så mange timer imellem, han plejer at spise mellem 2-3 timer. og nu går der snildt 9-10 timer imellem.
Skal jeg fortsætte med at give grød selvom han ikke får så meget væske? Grød vil han gerne tage
Med venlig hilsen
Fie