Brev:
Kan ikke lide modermælkserstatning
8. oktober 2015
Alder:
5 mdr.
Kan ikke lide modermælkserstatning
Hej Helen
Lillesøster er begyndt på skemad og det går faktisk udemærket med at spise, klart bedst når resten af familien også spiser sammen med hende.
Men når hun skal drikke modermælkserstatning så ryger det retur og hun skære ansigt, hvordan kan jeg vende hende til det ? Hun vil gerne smage mit minimælk til aftensmaden, og virker til godt at kunne lide det. Jeg syntes ikke der er så meget forskel på Arla babymælk og alm. Mælk ( har prøvet med brikker af alm. Babymælk og den økologisk).
Med venlig hilsen
J