Brev:
Svøb - 5 mdr.
30. august 2015
Alder:
5 mdr.
Svøb - 5 mdr.
Hej Helen.
Jeg har fundet ud af at min dreng falder hurtigere til ro når vi svøber ham i sin dyne hver gang han skal sove. Men nu er jeg kommet til at tænke på om det gør noget at han altid sover svøbt? Jeg sørger selvfølgelig for at han ikke får det varmt og ind i mellem får han også vrigget sig lidt ud af dynen i søvne. Men gør det noget at vi svøber ham hver gang han skal sove? også om natten. Jeg tænkere mere om det kan være til gene for hans krop at han ikke har bevægelsesmulighed.
Noget andet er at, han er begyndt ikke at vil have mælk hverken bryst eller flaske om formiddagen. Han plejer så at spise hyppigt mellem kl. 4-7 om morgenen. Men de sidste 3 dage har han fået en flaske på 120 ml kl 05 og han har stadig først ville spise igen ved 11-12 tiden. Gør det noget?
Venlig hilsen
Sao