Brev:
Klapvogn, hvor længe?
28. juni 2015
Alder:
19 mdr.
Klapvogn, hvor længe?
Kære Helen.
Et meget lavpraktisk spørgsmål her.
Vi har både en paraplyklapvogn og en baby jogger....
Men det irriterer os nu hvor vores datter er større og bruger klapvognen
mere når vi går tur, end barnevognen - at hun vender væk fra os, så vi
ikke kan se hende.
Derfor har vi talt om at købe en vendbar klapvogn, men så kom vi til
at snakke om, at hvis man kun bruger klapvogn til barnet er fx to, tre år,
så er det måske lidt skørt at købe en tredje nu?
Hilsen