Brev:
Hvor længe må han være vågen?
16. april 2015
Alder:
6 mdr.
Hvor længe må han være vågen?
Hej Helen
Hvor længe må baby på 6 mdr og 14 dage være vågen afgangen?
Han sover ca 1½ time formiddag, 1½-2 eftermiddag og 30 min sidst på dagen
Putter ham efter 2 timer vågen, men tænker om han kan være vågen længere tid, han er meget svær at læse.
Her i aften var han vågen fra 1705 til 20 og han var meget nemmer at få lang i seng. men der er mange der har sagt tilos vi skal holde fast i hans senge tid 19.15 det har den været i ca 3 mdr nu.
Eller skal vi droppe den sidste lur hvis vi kan få ham til at sove længere om eftermiddagen.
Hilsen
En første gangs mor