Mor kan ikke putte

18. december 2014

Kategori:
Alder:
13 mdr.

Mor kan ikke putte

Hej Helen.

Vi har igen været inde i en træls periode med sygdom. K har døjet meget med sine øre og har igen for nyligt fået nye dræn i.

Mig og min kæreste skiftes til at putte K. Men hvis K er syg eller der har været lidt bøvl, plejer det som regel at være min kæreste der putter oftest, da han er den mest rolige :-)! Det har dog aldrig været et problem, når jeg så har skulle putte igen.

Nu er vi så kommet dertil, at jeg bare ikke kan putte ham. Han bliver ked af det når jeg ligger ham i sengen og tager jeg ham op falder han ind i mellem til ro, men får os oftest et anfald hvor han bare græder helt vildt og skubber sig væk fra mig. Men vil dog heller ikke ligge i sengen! Jeg ender som regel med at opgive, fordi det bare trækker tænder ud! Føler ikke jeg kommer nogen vegne! Tager han pis på sin mor?

Har tænkt om han er mor syg og om det kommer til udtryk bla. på denne måde! I ...

Annonce

... dagtimerne søger han mig ofte og vil gerne op.

Endvidere er vi generelt i syv sind med nat putning, på den måde, at han kan virke træt og man tænker ud fra sidste lur og kl. at nu er det helt sikkert din sovetid. Vi har putteritual hvor han sidder ti min og ser traktor tom! Det er han meget glad for! Så går vi på værelset hvor han får flaske i stolen med mig og derefter kommer i seng! Men han lyser bare helt op og det tager så lang tid at putte ham! Vi synger og ligger hånd osv.

Idag stod han op fra 1,5 times middagslur kl 13.30 og i skrivende stund har vi stadig ikke fået ham til at sove! Moren startede med at bruge en god time og jeg opgav, da han skriger ved mig! Men kan det passe det hovede ikke er træt eller skal man putte ham allerede kl seks for at fange ham!

Ingen af os har problemer med at putte ham i barnevogn, han bliver bare lagt ud og så sover han!!

Med venlig hilsen
Rikke

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

11. februar 2024 | Sygdom | 11 mdr.

Dårlig hørelse?

Kære Helen . Så er jeg her igen. Vores søn på nu 11,5 mdr. er stadig...

13. januar 2024 | Sovevaner | 15 mdr.

Tidlige morgener - 15 mdr.

Kære Helen Jeg skriver til dig fordi jeg håber du kan hjælpe et par...

Annonce

Viden om børn:

Høj stol til baby

Når barnet begynder at kunne sidde selv, er det en god idé at anskaffe en høj stol. Så kan barnet sidde med ved bordet under måltiderne, og det kan også følge med i, hvad I laver ved køkken- og spisebordet.

Der findes mange forskellige modeller af højstole, men de fleste vælger i dag en model, som kan stå ved spisebordet. Det giver mulighed for, at baby kan være med ved bordet, når familien sidder og spiser og på den måde naturligt tage del i måltiderne.

De...

Læs mere i Babylex

Menstruation - efter fødsel

Det er meget forskelligt, hvornår menstruationen begynder igen efter en fødsel. Hos nogle kvinder kommer menstruationen allerede efter ca. 8 uger, men det er også helt normalt, at menstruationen først kommer et år efter, at du har født.

Hvis du ammer, vil det ofte udskyde din menstruation, så menstruationen først vender tilbage, når du begynder at trappe ned i antallet af amninger eller helt er stoppet. Men menstruationen kan vende tilbage på forskelligt tidspunkt, uanset om du...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Åhh, det er altså skønt at starte ugen med et svar fra dig ;) Tusind tak!

Og ha en rigtig god uge

Fra en førstegangs mor