Brev:
Mor kan ikke putte
18. december 2014
Alder:
13 mdr.
Mor kan ikke putte
Hej Helen.
Vi har igen været inde i en træls periode med sygdom. K har døjet meget med sine øre og har igen for nyligt fået nye dræn i.
Mig og min kæreste skiftes til at putte K. Men hvis K er syg eller der har været lidt bøvl, plejer det som regel at være min kæreste der putter oftest, da han er den mest rolige :-)! Det har dog aldrig været et problem, når jeg så har skulle putte igen.
Nu er vi så kommet dertil, at jeg bare ikke kan putte ham. Han bliver ked af det når jeg ligger ham i sengen og tager jeg ham op falder han ind i mellem til ro, men får os oftest et anfald hvor han bare græder helt vildt og skubber sig væk fra mig. Men vil dog heller ikke ligge i sengen! Jeg ender som regel med at opgive, fordi det bare trækker tænder ud! Føler ikke jeg kommer nogen vegne! Tager han pis på sin mor?
Har tænkt om han er mor syg og om det kommer til udtryk bla. på denne måde! I dagtimerne søger han mig ofte og vil gerne op.
Endvidere er vi generelt i syv sind med nat putning, på den måde, at han kan virke træt og man tænker ud fra sidste lur og kl. at nu er det helt sikkert din sovetid. Vi har putteritual hvor han sidder ti min og ser traktor tom! Det er han meget glad for! Så går vi på værelset hvor han får flaske i stolen med mig og derefter kommer i seng! Men han lyser bare helt op og det tager så lang tid at putte ham! Vi synger og ligger hånd osv.
Idag stod han op fra 1,5 times middagslur kl 13.30 og i skrivende stund har vi stadig ikke fået ham til at sove! Moren startede med at bruge en god time og jeg opgav, da han skriger ved mig! Men kan det passe det hovede ikke er træt eller skal man putte ham allerede kl seks for at fange ham!
Ingen af os har problemer med at putte ham i barnevogn, han bliver bare lagt ud og så sover han!!
Med venlig hilsen
Rikke