Brev:
Hvornår sove på eget værelse?
20. oktober 2014
Alder:
6 mdr.
Hvornår sove på eget værelse?
Hej Helen
Vores søn på 6 mdr. sover i en bedside crib ved siden af vores seng. Jeg føler mig ikke klar til at han skal sove på eget værelse og han bliver også stadig ammet om natten, så det er mest praktisk at han sover hos os.
Hvornår anbefaler du at de små kommer på eget værelse? Man kan vel godt få problemer med tilvænning til eget værelse, hvis man venter for længe. Han har ingen søskende endnu, så han kommer til at sove alene.
Mange hilsner
Stine