Brev:
Gnavemad - 6 mdr.
20. oktober 2014
Alder:
6 mdr.
Gnavemad - 6 mdr.
Hej Helen
Min søn på 6 mdr. er godt igang med grød, frugtmos og grøntsags/kartoffelmos. Jeg har brug for lidt ideer til mad/mellemmåltider, som han selv kan sidde med.
Vi holder altid øje med ham når han spiser alene, men det lykkes alligevel næsten altid for ham at få bidt et lille stykke af, hvilket resulterer i at han hoster og laver opkast-bevægelser. Det er fx sket med banan, pære og en kogt broccolistav. Han har ingen tænder endnu. Det eneste som jeg lige nu føler mig tryg ved, er ristede rugbrødsbjælker og appelsinbåde, men han er meget interesseret, så jeg vil gerne tilbyde ham flere forskellige ting.
Mange hilsner
Stine