Brev:
Rå grønsager og frugt
16. august 2014
Alder:
10 mdr.
Rå grønsager og frugt
Hej Helen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Jeg hentede min datter hos mine svigerforældre forleden dag, og der var de i gang med at give hende en rå gulerod. Altså hun sad og gumlede på en hel rå gulerod.
Jeg blev sådan lidt usikker på om det er ok? Hun er knap 10 måneder, og har 6 tænder. Hun har rimelig god mundmotorik synes jeg, spiser rugbrødshapsere, små stykker kød og pasta skruer. Jeg sagde ikke noget til dem, da jeg ikke ville være hysterisk, men jeg synes bare at jeg har hørt, at det kan være farligt hvis de får bidt et stykke af, da det ikke kan blødes op i munden. Er det rigtigt? Og hvad med rå æbler? Må de godt få det?
Med venlig hilsen
Isabellas mor