Brev:
Fald fra nakketræning
20. juli 2014
Alder:
3 mdr.
Fald fra nakketræning
Hej Helen
Jeg glemte lige at spørge om en ekstra ting som bekymrer mig meget, og som får det til at løbe koldt ned af ryggen når jeg ser det:
Jeg er så utrolig opmærksom på hendes hoved, og har nærmest opbygget en form for angst for at der sker skade på det. Eks når hun ligger på maven i hendes kravlegård eller sofa og løfter hovedet for dernæst at lade det falde ned på tæppet når hun bliver træt - hvilket engang i mellem sker meget hurtigt og pludseligt. Jeg bryder mig ikke om at ligge hende på gulvet, da jeg er bange for at hun slår hovedet hvis det falder hurtigt ned. Er det noget jeg skal bekymre mig om, og kan de gøre skade på sig selv på den måde?
Hilsen
1. gangs moderen